Mindegudstjeneste i Brædstrup Kirke – AFLYST

Date: 28/10/2020
Time: 19:00  to  20:00

Gudenå Hospice inviterer til mindegudstjeneste i Brædstrup Kirke. Her har du mulighed for at mindes din pårørende med musik, eftertanke, lystænding og oplæsning af afdødes navn.

Medvirkende i mindegudstjenesten er hospicepræst Annette Vinter Hedensted, musikterapeut Lene Madsen, sekretær Helle Bech Østergaard, kirkens personale samt musikere Jesper Bylling og Jan Blüthgen.

Arrangementet er for alle, der har været pårørende på Gudenå Hospice, og mindehøjtideligheden slutter efter gudstjenesten.

Tilmelding sker til sekretær Helle Østergaard på telefon 76 29 66 66 eller på mail hboe@gudenaahospice.dk hvor afdødes navn oplyses. (Hvis du ikke ønsker at afdødes navn læses højt i kirken, oplyses dette ved tilmelding