Varmepude nr. 1.000

En flok af vores frivillige sy-damer har været i gang igen igen. I dag rundede de varmepude nr. 1.000!

National Hospicedag på Gudenå Hospice den 7. september.

Initiativet til National Hospicedag er taget af Hospicelederforeningen Danmark og det vil være forskelligt hvordan man på det enkelte hospice griber dagen an. På Gudenå hospice har vi et arrangement om formiddagen, hvor bestyrelsen for Gudenå Hospice inviterer til dialog om ”Fremtidens palliation i et udfordret sundhedsvæsen” og en workshop om eftermiddagen, hvor vi inviterer andre fagprofessionelle, for at fortælle om den tværfaglige indsats vi yder på Gudenå Hospice over for patienter og pårørende.

Sommersang i hospicehaven

Endnu en fantastisk aften med sang i hospicehaven. Over 200 personer deltog - tusind tak til alle jer. Vi nød aftenen.

Quiltet tæpper

Vi er SÅ privilegeret har på Gudenå Hospice. I dag har vi haft besøg af en flok skønne quiltedamer, som har quiltet 7 flotte tæpper.

Gatekeepers har doneret penge til barvognen

Vi havde fornøjelsen af at få besøg fra Gatekeepers fra Horsens. De donerede 5.000 kr til barvognen, som derved kan fortsætte med at køre rundt til patienter og pårørende hver torsdag aften. Under besøget have patienter, pårørende og personalet mulighed for at kigge forbi på terrassen og få en drink. Især den alkoholfri Gin var et hit denne dag.

Pårørende café på Gudenå Hospice

Er du pårørende til en alvorligt syg og døende, eller har du lige mistet din kære? Gudenå Hospice vil gerne invitere til eftermiddage, hvor vi sætter fokus på dig som pårørende. Her vil der være et fagligt oplæg fra en frivillig eller personale, med efterfølgende dialog. Du har herefter mulighed for en uforpligtende snak eller blot nyde en kop kaffe.
© Copyright 2016 - 2017 Gudenå Hospice - Sygehusvej 18 - 8740 Brædstrup - Tlf 76296666 - Fax 76296699 - kontakt@gudenaahospice.dk