Køkken og rengøring

I køkkenet tilberedes der dagligt mad til patienter, pårørende, frivillige og personale, ligesom der tilbydes forplejning, hvis man ønsker at holde en sammenkomst i forbindelse med særlige mærkedage.

Maden til den indlagte har fokus på den enkeltes ønske og behov, så man oplever nydelse og gode smagsoplevelser, selv om man måske er småt spisende. Kokken taler gerne med den indlagte om netop hans eller hendes ønsker og prøver at imødekomme de særlige behov der måtte være.

Maden er altid lavet fra bunden med fokus på årstidens råvarer, økologi, æstetik, fællesskab omkring måltiderne og gode sanseoplevelser.

sme_gr_150

Gudenå Hospice har ved alle 4 kontrolbesøg fra Fødevarestyrelsen fået tildelt den gladeste smiley. Dermed har vi opnået en Elite Smiley.

Helle C

Økonoma
Fillippa

Kok