Julen blev skudt i gang på Gudenå Hospice allerede ugen før 1. december. De frivillige pyntede det hele fint og juletræerne blev båret ind. Lidt tidligt, kan man måske mene, men for patienter og pårørende på hospice, kan det være rart at mærke stemningen, varmen og den hygge der knytter sig til julen. Og så gør det ikke noget at vi går lidt tidligt i gang.

De frivillige har i den grad båret julen ind og uden dem var julen bare ikke det samme!

Og jul har der været, med julemusik, gospelkoncert, små adventsgaver til patienterne fra de frivillige, julefrokost, julegudstjeneste og mange andre jule-herligheder! Nu går vi juledagene i møde og juleaften har en del af personalet deres familier med og alle vil gøre deres til, at det bliver en god juleaften for patienter og pårørende.

Her på Gudenå Hospice vil vi gerne ønske alle en glædelig jul og et fredfyldt nytår!